Czy Twoja kancelaria jest dobrze widoczna w internecie?
Ponad 62.800 internautów poszukuje pomocy prawnej w zakresie rozwodu. Przedstawiamy wyszukiwarkę prawników i usług prawnych Rozwod-Separacja.pl, która dociera do internautów w Google i na Facebook we wszystkich 944 miastach Polski.
Przedłużamy promocję! W ramach naszej "minitarczy" wszystkie usługi dla kancelarii za 1/3 ceny.
Wpis Premium
Wpis Podstawowy
Zgodnie z pkt. 2, §23 Kodeksu Etyki Adwokackiej:
2. Adwokat może informować o świadczonej pomocy prawnej w sposób zgodny z regułami niniejszego Zbioru poprzez:
a) …;
…
f) umieszczanie informacji na stronach internetowych oraz umieszczanie danych o tej stronie w katalogach i wyszukiwarkach;
Zobacz artykuł: Zakaz reklamy adwokatów – więc jak reklamować kancelarię adwokacką?
Zwiększamy widoczność Twoich usług prawnych w internecie.
Dołącz w 3 prostych krokach:
- Wybierz i zamów odpowiedni Pakiet.
- Po zaksięgowaniu płatności kontaktujemy się ws szczegółów Twojego wpisu.
- Dodajemy wpis za Ciebie.
Remarco Waliczek SJ
Mateusz Piotr Waliczek
„Dostarczamy klientów i dobre rezultaty od 1994r., a razem z synem od 2010r.”
Mateusz Wit Waliczek
Kontakt„Od 10 lat zajmuję się zwiększaniem widoczności stron w internecie, od 8 lat współpracujemy z kancelariami prawnymi.”

Zakaz reklamy adwokatów, więc jak reklamować kancelarię adwokacką?
Zakaz reklamy adwokatów budzi niezgodności w środowisku prawniczym. Zwraca się uwagę na konieczność nowych rozstrzygnięć w tym zagadnieniu, które jest zawarte w Zbiorze Zasad Etyki Adwokackiej i Godności Zawodu. Obecnie obowiązujące zasady dotyczące reklamy adwokatów, zawarte są w Kodeksie Etyki Adwokackiej, który Naczelna Rada Adwokacka uchwaliła 10 października 1998 roku (uchwała nr 2/XVIII/98) ze zmianami wprowadzonymi uchwałą NRA nr 32/2005 z 19 listopada 2005 r. Dla osób, które jeszcze nie spotkały się z tematem zakazu reklamy adwokatów – kilka słów wyjaśnienia. Ograniczenia dotyczące reklamy wiążą się m.in. z jej zamieszczaniem w publikatorach oraz prasie. Adwokaci nie mogą reklamować prowadzonej działalności w czasie wystąpień w programach telewizyjnych i radiowych. Co mówi § 23 Kodeksu Etyki Adwokackiej? „Adwokata obowiązuje zakaz korzystania z reklamy, jak również zakaz pozyskiwania sobie klientów w sposób sprzeczny z godnością zawodu„.Kodek Etyki Adwokackiej, ROZDZIAŁ 2 – Wykonywanie zawodu, § 23 Co więc oznacza zakaz reklamy usług prawniczych adwokatów? I tu przechodzimy do zaprezentowania różnych interpretacji, ponieważ przepisy wciąż są niejasne i niedostosowane do współczesnych uwarunkowań przestrzeni internetowej. Przedstawiamy w niniejszym artykule dostępne w sieci orzeczenia dotyczące złamania zakazu reklamy adwokata oraz opinie na temat orzeczeń. W niektórych kwestiach wyrazimy także własny pogląd – osób z doświadczeniem w prowadzeniu […]
Jesteś w dobrym towarzystwie
Dbamy o naszych odbiorców oraz partnerów, którzy publikują w naszych serwisach swoje treści. Pomagamy internautom znaleźć odpowiedzi na pytania w dziedzinie prawa. Partnerom pomagamy docierać z informacją o usługach do właściwej grupy odbiorców.
Dołącz do tych użytkowników PREMIUM
Mamy jeszcze wolne miejsca.